Torsdag

Känner mig alltid lite dum när jag säger att jag ska blogga senare eller näst kommande dag och inte gör det. Jag hade inte alls tankarna på det igår. Efter jobbet åkte jag till skanstull och shoppade lite. Sen mötte jag Fanny och Diddi. Tyvärr var Metro stängt när vi kom dit men vi ringde chefen och tog våra frågor och sånt på telefon istället så det gick endå bra. Efter det skjutsade jag hem Diddi och drog till hagsätra. danne var inte alls på bra humör för neo hade tuggat sönder hans nya hörlurar till datan för 800 spänn. Så nu inatt när han skulle kolla på film och jag sova stördes jag såklart av ljudet så gick och la mig i Melindas rum. Så har det varit rätt många nätter nu och alltid har danne kommit och hämtat mig vid 2-halv 3 på natten haha...

Nä nu ska jag jobba igen. Måste bara visa er den här outfiten från nelly först. Gillar den skarpt !


Snyggt i vår va ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0