Torsdag

Halloj ! Igår kväll när jag kom hem från jobbet blev jag värsta överraskad. Linda och Robin hade kommit dit typ en timme innan mig och pratat ihop sig med Danne. Egentligen skulle jag och Linda köpa gymkort igår men allt blev så sent så vi sket i det. Får göra det en annan dag istället. Vi kollade lite på film och bara umgicks. Sen vid halv 7 kom My också :) Dom var där ganska länge sen vid kvart i 10 drog dom. Alltid kul med besök, kom lite oftare ! haha.. Sen gick jag och sov men blev väckt av en vild Neo typ 1-halv2 på natten. Så har väl sovit lite halvdåligt inatt.. Men är hyfsat pigg endå. Sitter på jobbet och tar lunch nu.

Efter jobbet åker jag direkt och hämtar upp Linda för att åka mot tyresö hem till Mormor. Där är vi bjudna på middag. Tror det bara blir jag, Linda, Mamma och mormor. Mysigt. Måste hinna köpa en julklapp innan också. Vi träffades aldrig på julafton för min Mormor firar jul på annat håll men nu är det dags.

Men ska rulla nu ! puss


Mormor och Linda förra året !


Kommentarer
Postat av: jenny

Hihi. Jag fick en Nikon D3100. Hur man ser vad det är för objektiv och sånt vet jag inte. Är jätte dålig på att fota med den ännu men jag försöker lära mig, inte så duktig på sånt. Men jag ska prova mig fram :)

2011-01-15 @ 00:05:53
URL: http://byjenny.devote.se
Postat av: jenny

Går det att ladda ner photoshop gratis eller måste man köpa de? Skulle vilja lära mig det, men är typ handikappad på sånt där. :p haha.

2011-01-15 @ 00:25:58
URL: http://byjenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0