Träna idag ?

Heeej ! Idag är det torsdag och snart fredag och helg. Gud va skönt. Det som är tråkigt är dock att jag inte har några pengar. Hade en räkning som skulle betalas den 21:a och det är imorn så mina sista pengar går till den :( Så kommer inte kunna göra nånting i helgen som kostar pengar. Men det blir nog skönt och bra endå :) Jag och Linda fick Hockey biljetter av pappa tills på lördag klockan sju så det blir lite kul att gå på tror jag.

Idag efter jobbet hade jag tänkt att först dra hem snabbt när jag slutar halv 5 och käka nått litet, sen vid halv 6 -6 tänkte jag faktiskt åka till farsta och kolla om man kan "köpa" gymkort där. Har ju som sat inga pengar men tänkte köra med autogiro så det dras varje månad och då kanske man inte behöver betala än. Tänkte iallf fråga dom där om det. Linda ska ju sen också träna där med mig så det blir kul ! Efter det drar jag förbi pappa och hämtar post och sen möter jag nog Linda. Nu måste jag dra kanske hörs sen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0