Semester för i sommar

Tråkigt väder eller hur ? Och jag som kommer sluta jätte tidigt idag. Eller jätte o jätte om vi har tur vid 2- halv 3 typ. Då tänkte jag åka förbi och lämna in min jacka. Gjorde aldrig det sist jag skrev det. Sen Åker jag hem och byter om och sen möter jag nog Linda och Robin med Neo. Ja så får det nog bli =)

Förresten så ska man lämna in sin semester ansökan den här veckan. Jag har ingenting planerat för i sommar typ. Bara lösa planer. Så då känns det bra med 4 oplanerade veckor hittils sen får man se vad som händer =) Känns ganska bra det med för då kan man ta det som det kommer och bara göra vad man känner för ! Det är iallf från den 15 ( fredag ) Juli till 15 ( måndag ) Augusti.. Vecka 29- 32. Länge sen jag hade en sen semester men det blir nog bra. Så många dagar i Juni man automatiskt är ledig tex sen finns alltid helgerna endå. Plus att det brukar vara så grymt lite post på somrarna så kommer väl endå sluta mellan 12 och klockan 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0