Film tips

Kollade nyss på Children of the Corn. Skräck Thriller, helt själv ! Fuck alltså. Jag låg helt spänd framför filmen för man blev så fängslad och det var en liten rysare. Vill egentligen inte kolla på skräckfilmer själv men vad har jag för val om jag är uttråkad och är riiiiiktigt sugen på att se en skräckis men Danne vill spela på datan. Nä inte så många val utan jag kollar endå. Just nu känns det okej, som att jag kan sova utan problem, hunnit smälta filmen lixom. Men det lär bli svårare sen antar jag.



Nu efter filmen är slut ja DÅ känner Danne för att välja en film att sätta på. Hmm ja jag kommer nog endå somna så trött ! Imorn blir det träning och sen kommer My, LInda och Robin hit med hundarna så blir det hundträff =) För Neos skull eftersom han nyss fyllt 1 år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0