FREDAG

Hej heeelg ! 

Den här veckan har gått riktigt fort. Tidiga dagar så det har vart skönt. Idag slutade vi ca halv 1. Åkte då direkt förbi pappa och hämtade lite post ( räkningar ) :P. Alltid lika kul.. Han åkte förresten till Thailand idag, blir borta bara en vecka. Väääldigt onödiga pengar för bara en vecka då han åker ner igen om ca 1 och en halv månad och ska stanna typ 2 månader. Men men, han har ju köpt en Tomt där som han ville kolla till och börja fixa med huset o så sa han. Då får han väl göra det. Själv längtar jag GALET mycket tills jag och Linda drar. Min älskade Farfar åker också samma dag fast på kvällen ( vi på morgonen ) den 21:a December. Mindre än 2 månader kvar idag ;) Men FAN måste vaccinera oss i helgen, MÅSTE.



Iallafall, efter jag var hos pappa åkte jag vidare till Farsta. Där gymmade jag i lite över en timme. Känns bra! Inte lika LIKA rastlös som förra fredagen om ni kommer ihåg hur jag beskrev det då ? :P Hur som helst så får jag se vad som händer ikväll. Jag och Danne kanske åker hem till Linda och Robin och kollar på film. Fast det beror lite på bla om vi måste passa Neo eller inte. Som det lät på Lotta skulle hon sova borta och då är det bara vi hemma. Neo kan inte följa med denna gång då My och Tindra kommer vara där också plus Dalton. Det blir för vilt för att kunna kolla på film. Neo kan inte hålla sig lugn.

Lite trist för det skulle vara skönt med en mys kväll med sis o company.

Funderar förresten på att köpa en bil snart. Måste fundera lite mer bara. Sparar ju till en handpenning på en lägenhet. Så får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0