Idag har jag på mig...

Hej ! Har fan tränings värk i benen efter Jympa passet igår och idag hade jag min cykeldag och det gjorde att jag hoppade gymmet idag. Ville hellre bara hem och lägga mig i sängen och dega. Dock bestämde jag det när jag kört hela vägen till Farsta, då vände jag och körde hem till hagsätra. Ska endå på ett Core pass imorn och i helgen är det inplanerat med träning =) Tror jag klarar mig. Tog faktiskt kort på dagens klädsel. Har på mig mina nya skor från HM och jag bara gillar dom mer och mer =) Fick också beröm från två killkompisar på jobbet om att dom tyckte stövlarna var snygga, det var kul o höra! Iallf resten är skinnjacka från Cubus, polotröja HM- Ny, Väska scorette, Jeans HM, brillor Rayban aviator och skärp Lottas.

PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0