Lite sjuk eller ?

Ååh hade ju hoppats vakna upp pigg och träningssugen men istället vaknar jag seg, lite snorig och pytte ont i halsen. Lär väl ha blivit smittad av Danne och Linda. Hoppas bara det inte bryter ut mer. Idag ville jag ju träffa Linda. Vi skulle vaccinera oss men jag ringde dom och sa att jag kände mig lite förkyld och då sa hon att om jag göt det idag och sen i veckan blir jag febrig o sjukare så är det lite som att kasta pengar i sjön för vaccinet funkar inte lika bra då. Så vi får helt enkelt vaccinera oss i veckan i stället då jag vet hur jag mår :) Men Linda vill jag nog endå träffa idag. Får se om jag orkar åka nånstans bara, men först en dusch ! <3 super trötta Neo just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0