På dagisgården

Hmm enligt rubriken kan man tro att jag kanske har gått till någon dagisgård med mina kusiner eller nått men som vanligt är jag här med Neo. Det är som hans dagis nu :p Han tycker det är jätte kul här. Danne är och tränar knattarna i innebandy och Lotta är på Ikea så jag blev sjäv hemma och gick hit en sväng med Neo som sagt. Senare idag kanske jag blir bilägare ! eller så åker jag och kollar på Dannes egna innebandy match vid halv 4 :p Det här med bilägare har jag funderat mycket på men inte riktigt bestämt om jag vill ha bil. Men nu har jag kommit fram till att jag vill det! Även fast att jag har min jobb bil till och från jobbet så har jag ju ingen på fritiden och det är det jag känner att jag vill ha. Men om det blir så att jag åker och kollar på någon bil sen idag lär jag skriva om det mer :) hur som helst böjt det absolut ingen värsting utan någon från blocket som första bil. Kan avsluta det här inlägget med en bild på mina sötnosar från imorse :) Neo ville absolut inte pussa på Danne medans han höll ut tungan utan inspekterade den bara :p Annars med stängd mun är det absolut inget problem att ge massa pussar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0