Pics från Neos födelsedags kalas

Så vare ny vecka nu då =) Känns bra! Tror det blir en bra vecka. Men var jätte trött idag, orkade knappt hålla ögonen öppna. Så det blir tidig kväll för mig idag. Så jag vaknar utvilad imorn. Har bokat in mig på ett medeljympa pass då klockan 4 som jag tänkte orka gå på. Sen blir det gym på onsdag och på torsdag Core med My =).
Sen träning antingen fredag eller lördag också. Det är roligt att träna nu när man verkligen kommit in i det. Jag längtar lixom till gymmet :P Man måste komma över det där hindret några ggr i början sen är det bara att köra.
På lördag vankas det en liten tjej fest hos Emeli som ska bli riktigt kul. Har aldrig varit hemma hos henne sen hon köpte lägenhet så ser fram emot det ! =D

Helgen som var nu var riktigt lugn och skön, eller i igår var det fullt hundhus kan man säga. Kiss kalas hahaa. Neo var boven mest och Tindra en gång. Han har ju som sagt fyllt 1 år och så fick han ett ben av my som han låg och tugga på på en madrass, när han reste sig var det en liten pöl där. sen kissa han i sängen också ! Fy fan haha.. Men han har svårt att hålla igen ibland när han har så roligt. Gick ju ut med han jätte ofta men endå så.. Annars kissar han ju aldrig inne lixom. Det blev tårta och äppelpaj som fika, uppskattades ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0