Freeeeedag och helg :D

Åh vill att det ska vara lördag idag ! Är sjukt taggad alltså haha... Nackdelen då är att jag blir väldigt rastlös nu. Vet inte vad jag ska göra. Jag ska ju lixom ta det lugnt ikväll för att det blir party imorn. Men just nu längtar jag som sagt så mycket tills imorn så jag går bananas här hemma. Vet inte vad jag ska göra. Har kollat alla bloggar jag brukar läsa, internet fönster shoppa har jag inte kommit till än haha, sen så väntar middag, långpromenad med Neo och en film. Får se till att trötta ut mig på prommenaden. Tror också jag har den här överskotts energin för att jag inte tränade efter jobbet idag. Min kropp har ju typ blivit van vid att träna i princip varje dag så när jag inte gör har jag endå massa energi som jag inte vet vad jag ska göra med haha !

Nä nu kan jag inte sitta fast vid datorn längre tjao !

Random bilder från augusti nån gång när vi hade fredags öl,Den 4:e november kör vi igen med Bowling och utgång, ska bli skit kul =)

PS... vill va bruuuun igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0