I paketet låg..

Hej ! Skulle behövt en extra söndag känner jag. Igår låg jag i sängen hela dan och halv sov efter lördagens bravader. Vart väl lite väl många P12:or hos Emeli haha.. Var iallf en rolig kväll men tyvärr fotades det inget knappt. Tror vi tog en bild bara, kan lägga upp den sen. Efter vi varit hos Emeli ett tag begav vi oss till söder. Men så långvarigt vart det endå inte. Vart som sagt lite för full så fick ta taxi hem för mina sista pengar. Skit onödigt men kände att jag behövde komma hem fort :P Men nästa helg då blir det iallf en jävligt lugn och skön chill helg! Längtar redan.

Sen idag fick jag ett aviserings sms om att lite varor från HM hade kommit. Så det har jag varit och hämtat. Var bla ett par stövlar ( Hade kollat på dom ett tag och lyckades få dom för Rea priset 300:- som är halva priset även fast dom hade hunnit skickats iväg då dom fortfarande låg på det ursprungliga priset ) Och två polo tröjor, en svart och en puderbeige =) Skorna var över förväntan förresten ! Äntligen ett par höga upp till knäna, bra tajta som jag gillar och fin läderimitation !! Mycket nöjd kund. Får ta kort nån dag när jag har en hel outfit på mig så man ser bild på skorna också.



Bilder från HM:s hemsida:

Tänker mig skorna ihop med någon utav tröjorna nedanför och ett par snygga jeans/skinnbyxor, snyggt!

Sen Denna bilden kommer från Victoria törngrens blogg där hon har på sig den puderbeiga:



På mig sitter den inte sådär löst med långa armar utan jag valde en smal som sitter en aning tajtare men endå slappt. Mina händer tittar ut iallf :p Men det är ju upp till en själv hur man vill ha det.

Och dom där 2 Polo tröjorna puderbeiga och svarta tajtare jag la upp förut som jag hade beställt var inte alls lika fina i verkligheten så dom skicka jag tillbaka ! Tjäna lite på det också då dom andra kosta 199:- och dom jag hämtade idag kostar endast 149:-. Men den här kamel färgade och strympbyxorna behöll jag och dom är jätte mysiga iallf =)




Kommentarer
Postat av: emeli

P2 heter det dom! ;)

2011-10-19 @ 21:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0