Höstbilder

Var ute en sväng i lördags i det mysiga höstvädret och tog lite bilder. Här är tre som jag redigerat lite på nu. Jag tycker rosen och krypet blev till en jätte fin bild. Skrev till och med ut den på min egna skrivare och det blev jätte bra! Funderar på att förstora den i Canvas och ge till Mamma i födelsedags present. Eller så får hon en utskrift av mig =) Någor blir det iallf. Har fler fina bilder på lager men dom ska jag ta itu med senare idag eller dom närmsta dagarna.



Vilken är er favorit ?

Kommentarer
Postat av: lina

Ååå jag har tänkt samma tanke hela veckan! Nu har ja fått inspiration från dig och ska nog gå ut och fota lite i helge :)

2011-10-05 @ 10:49:16
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0