Kläder

Åhh härliga fredag ! Nu är det fredagsmys på högnivå med Pizza, filmgluttande och såklart lite internet window shopping haha ! Eller aa har faktiskt lagt en beställning till och med. Som antagligen kommer i början på nästa vecka =)

Den här gången från HM. HM levererar höstmys tycker jag. Dom här plaggen fick jag hem för någon vecka sen:

 

Och det här är det jag väntar på nu :

Får se om jag behåller båda färgerna, penga mässigt borde jag bara behålla en. Men svart är alltid snyggt och sen gillar jag verkligen den puderbeiga färgen väldigt mycket på dom här bilderna. Gillar dom små detaljerna i ärmsluten med knapparna som tröjan har. Får helt enkelt prova och se när dom kommer.

 

Nu fattas bara ett par snygga STÖVLAR. Har letat som en galning men inte hittat dom perfekta.

Dom här vill jag ha från www.Stylebytyra.se :

MEN själklart har dom aldrig haft dom i storlek 40 tillgänglig och jag måste ha det då det står att dom är små i storleken! Typiskt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0