En dag i Farsta centrum

Väldigt skön söndag faktiskt ! Var utvilad idag efter att bara ha varit hemma och tagit det lugnt igår. Satt med Lotta hela kvällen och glutta lite på Idol och hon shoppa lite från nätet. Sånt där skönt tidsfördriv som jag tkr om haha... Iallafall så fick jag en skön sovmorgon och vid halv 2 åkte jag iväg med Sebbe Danne och Lotta. Dom skulle övningsköra så jag passade på att fråga om dom då samtidigt kunde köra mig till Farsta för jag skulle gymma. Två flugor i en smäll lixom =)

Sagt och gjort så blev det, jag var väl på gymmet ca 1 och en halv timme idag. Ingen stress hela eftermiddagen på mig, det var skönt. Brände typ 430 kalorier för att vara exakt haha.. Det känns bra eftersom jag åt lite chips och drack massa cola igår och kanske gör något liknande ikväll;P

Sen när jag endå var i Farsta så tog jag en runda i skobutikerna för jag vill verkligen ha ett par snygga stövlar !! Men antingen är dom för dyra eller så är det inte riktigt den designen jag vill ha. Kräsen. Hmm ja kanske. Jag väntar iallf lite till ! Jag vill ju helst ha ett par i äkta läder eller skinn som håller värmen och det slaskiga borta. Men om jag inte hittar det så köper jag Dinsko:s hyffsat snygga för 500 lappen. MEN däremot inne på scorette fann jag en väska som jag kollat på för några veckor sen. Då den gången tänkte jag äsch nää har inte riktigt pengar för den ( inte för att jag har det nu heller men har inte slutat tänkt på den sen dess haha ) men efter den första gången när jag såg den gick jag typ tillbaka efter löningen men då var den helt slut och dom visste inte om dom skulle få in den igen. Men tydligen hade många frågat efter den så KANSKE skulle dom få in den endå sa hon i kassan.

Men idag då så när jag var där inne och kolla efter skor så såg jag den igen ! Var bara tvungen att slå till då och det kanske ni förstår :P Jag tycker den är skitsnygg! Orkar inte fota den själv men jag tog dom här bilderna från Scorettes hemsida:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0