FRISSAN

Imorgon ska jag äntligen till frissan !! Här måste det klippas och färgas ! Tänkte mig lite rågblont. Typ i två nyanser, men båda hyffsat ljusa. Inge jätte mörkt under hår och jätte ljust över utan det ska bara synas att det är två ljusa nyanser i håret. Eller kanske såhär.


Eller såhär


Fast äh jag vet inte får helt enkelt se imorn. Önskar jag hade sådär långt och fint hår också.. Men har inte råd/ vill inte sätta i löshår nu ( har aldrig gjort det heller ). Kommer däremot behöva klippa en rejäl bit också. Men omväxling förnöjer så det blir nog bra !

Jag och Linda ska gå samtidigt =) Nice !


Kommentarer
Postat av: lina

Färgar du eller tonar? Toning sliter ju mindre på håret o om du satsar på att få tjockare hår är det bättre :) Det blir säkert jättefint!

2011-09-27 @ 21:00:59
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0