Söndag

Hejsan ! Helgen började väl inte så jätte bra med att jag var lite sjuk. Fast pallrade mig hem till Linda med Danne och Neo endå. Vi hade en mysig filmkväll. Dalton var där också så dom busade jätte mycket. Jobbigt bara att jag hade så jädrans ont i halsen och sen kunde jag typ inte sova på hela fredag natten pga det. Usch..

På Lördagen mådde jag iallf lite bättre. Då åkte vi till Ikea och Jysk. Danne skulle köpa ett skrivbord och för min del blev det en anteckningsbok för 39 kr( väldigt nödvändigt för mig haha ) och 3 matlådor. Lotta Köpte lite små grejer, fick 2 nya kuddar och en rullgardin till vårt rum ;P. Sen på Jysk köpte jag också en klädhängare. Väldigt smidig, där hänger nu våra jackor och morgonrockar. Var rea på den så nu kosta den bara 150 kr. Innan 300. Och just det. I fredags var vi också iväg för Danne hade hittat en Byrå på blocket som han köpte. Vi har ju inte plats för våra kläder längre haha.. Men nu så !



Igårkväll rensade vi och städade hela rummet och möblerade om lite. Blev riktigt bra. Jag passade också på att ställa upp min skrivare som jag fick av Danne i födelsedagspresent. Nu var jag iväg imorse och gymma samt köpte en USB-kabel till den så jag kan koppla ihop den med Datorn. Åhh det ska bli så kul att börja redigera och skriva ut fina bilder :D Måste också fixa lite ramar att sätta bilderna i.




Får se om jag hinner installera allt idag. För vid 5 ska vi åka hem till Linda och Robin där släkten kommer vara. Linda har bjudit hem alla föt ett litet minifirande av hennes födelsedag då inte alla var med. Det blir kul =)

Men nu duschen. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0