Mina önskningar just nu

Innan sommaren ska jag köpa den här modellen och färgen av Rayban. Sjukt snyggt ska ta största storleken också!

 

 

Sen vill jag lägga lite extra pengar på ett par snygga jeans, dessa kostar 995 från Nelly. Nudie är märket. Fick faktiskt upp ögonen för dessa när Rebecca i Topmodell använde dom i senaste utröstningen. Juryn frågade henne vart dom kom ifrån för dom var så snygga :P Rumpan ser ut att få sig ett lyft i dom iallf och det gillas ju ! Får se om och när jag köper dessa. Vill iallafall prova dom i butik först.

 

Sedan sist men inte minst en Michaelkors klocka. Kostar mellan 1500 kr upp till aa typ 2-3000 kr beroende på modell och färg. AS fina. Men känns lite dyrt för en klocka. Skulle isåntfall blitt den billigaste. Man kanske kan passa på att unna sig snart när man endå har fått löneförhöjning ? Nja just nu drömmer jag bara lite iallf =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0