Veckans tränings schema

Måste ha lite koll på vad jag tränar.
Inkl PW med Neo på kvällarna.


Idag Måndag har jag:

* Tränat armar
*Sprungit/ PWalkat  fifty fifty  30 min på löpbandet i "Hill" Level 1, speed 10.3

Tisdag
*Jympa medel hornstull 16:00 + Mage

Onsdag
*Skivstång i Hornstull 16:30 blir då första gången jag testar det ( fria vikter och skivstång )
+ 20 min på löpbandet

Torsdag
*Jympamedel hornstull 16:00 mördar pass med Claes 

Fredag
*Ki balans ringen 16:00 eller vilodag, någonting lugnt iallf + armar

Lördag
*45 min på löpbandet ( mål att springa minst 20-25 min utav 45 resten PW) 
+ 15 min crosstrainer + ben och rumpa

Söndag
*Vilodag eller Yoga klockan 11 i ringen eller gym eller jympa medel.
Får helt enkelt se då.


Nu ska jag försöka hålla det här men det kan ju ändras vissa saker om passen blir fullbokade lr problem på jobbet mm. Men ska bli kul och se hur det funkar iallf =) Ska försöka springa lite oftare på löpbandet också. Vill bli en riktig runner! Idag var det dö jobbigt dom där 16 minuter men jag körde på endå och tvinga mig själv!



Det här är en bra övning för låren och rumpan om man tänker att fötterna är lite längre fram och sen böjer man ner höften upp och ned utan att nudda golvet så mkt och isär o ihop med benen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0