Härligt härligt !

Är just nu på väldigt bra humör måste jag säga ! Kan bero på ett grymt pass på gymmet idag. Körde kondition, Ben, rumpa och Biceps i 1 & en halv timme. Jag skakade i hela kroppen när jag hade stretchat och gick därifrån. Var till och med svårt att duscha när jag kom hem för orkade knappt hålla upp dusch slangen haha. Då äre jobbigt. Men nu känns det så bra iallf =)

Jag går också på lyckorus inför Decibel och London. Mest Decibel nu dåra för det är redan på fredag morgon vi åker, men London är också gaaaaanska nära nu :P Snart bara 1 månad kvar.

Och juste en sak till som jag är glad över med Decibel är att det kommer vara 30 grader i Holland i helgen :D Fatta vad härligt! Vi landar typ 9 på morgonen så har hela fredagen "ledig". Vi lär besöka Linda och Robins Holländska kompis Toby bla. Sen också äta på KFC, fan som Robin har tjatat om det ! haha. Ja sen är vi ute i det härliga vädret hela lördagen från 11-23. PERFEKT helg enligt mig =).

Nu blire långpromenad med Neo och älskling!


Konstig bild på mig men jag bjuder på den, curly curly ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0