Kvällen

Var ute på en kylig men mysig promenix med Danne och Neo för ett tag sen. Tycker faktiskt det är mysigt med hösten även fast jag älskar sommar och värme, sol och bad !

 

Annars har jag inte gjort så mycket annat än att tränat efter jobbet. Min rumpa lär ha lite värk imorn, men det känns bara bra =) '

 

Skulle ha fixat med min bil idag också men jag orkade ärligt talat inte ta tag i det. Är något flummigt med växellådan =/

 

YE ye, nu ska vi titta på film innan vi somnar. THIS IS WAR heter den !

Imorgon tänkte jag lägga upp ett tips på en bra rumpövning =)

Det vill väl alla ta del av ;)?

 

AND, imorn börjar Linda ta tag i träningen igen också ! Happytimes


Kommentarer
Postat av: linda

roligt att du också redigerar i pixlr nu! :D

2012-08-27 @ 21:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0