Min helg

Hejsan ! Så trött idag. Sluta ju med att jag låg bakis både lördag och söndag, det är lika med ångest. I fredags var vi på vad det skulle vara grill mys. Sluta tyvärr inte i mys, utan blev kaos. Nog om det sen på lördagen ville jag helst av allt ligga hemma och mysa men jag tvinga mig ut med Micke och Robin + deras vänner. Dom bor ju lixom i malmö nu så det är ju inte ofta man ses. Men vi drog iallf till Nype. Jätte rolig natt !

Igår så fräschade jag till mig och tog bilen till Olarys i sundbyberg för att käka gott och kolla match. Vi drog dit med Dannes chef och arbetskamrat. Jätte trevligt. Så slut efter helgen haha..

Dom här två veckorna innan Decibel blire ingen alcohol utan bara massa träning ( körde ett app pass här hemma idag ) ! Så trött på alcohol nu efter semestern och denna helg. Får va nog ett tag. Undantaget blir Decibel sen efter det ska jag ha några vita helger. Så det så !


Jag igår på Olarys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0