Outfit

Så här såg jag ut igår !



Var en mycket trevlig kväll med tjejerna. Förutom att jag har ju blivit hjärntvättad utav Hardstyle sen Holland. Kunde inte digga vanlig klubb musik igår. Även fast jag inte ens har gillat det så mycket förut heller så har jag iallf kunnat dansa till det. Men igår var det svårt haha. När man vet vad för fester och musik som finns där ute lixom. Sen var det väl ännu en gång en övertygelse för mig igår att jag inte passar in i stan när jag går ut. Är verkligen mer en söder / hak tjej här i sverige. Men jag dör längtar så till Holland igen ! Aja hur som helst vart det sent för mig. Kom hem halv 5 inatt men var duktig o tog t-banan varav det tog en jävla tid med väntandes m.m. Så är lite trött idag så det blir mys hemma =) Älskar min baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0