Good shit!


Dom här två produkterna nedanför har jag börjat använda till håret och dom köpte jag på HM. Det är då en leave in inpackning från sunsilk som kosta kanske 40-50 kronor och sedan den lilla som är en olja man använder precis som silkes droppar, ger exakt samma glansfulla effekt. Kostade också ca 40-50 kronor. I jämförelse med att jag annars brukar köpa en för 160 kr från en frisör så är ju det här mycket bättre. Den här funkar minst lika bra också =) Luktar super båda två!



Sen brukar jag rengöra ansiktet med den här 1 till 2 ggr om dan. Gör sig väldigt fräscht !
Från apoteket.


Till Läpparna använder jag detta körsbärs smakande läppsyl från Vivo, kosta 7 kr och fanns i massa olika smaker. Jätte bra och billigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0