Lördagen

Igår var jag helt död efter i lördags ! Gjorde absolut inget vettigt utan låg bara hela dagen i sängen ,kolla på film och paradisehotell, förutom på kvällen när vi gick med Neo. Men det var sista bakfyllan på ett tag för jag spenderade typ alla mina pengar i lördags. Illa för att vara mig och bara släppa kontrollen på kortet, tog taxi hem dessutom. Så kan det gå ! Men det var en rolig kväll.

Här är två bilder från kvällen, första är från Fridays och andra när vi var inne på Cafe Opera. Gillar inte riktigt mitt ansikts uttryck på sista bilden, ser ut som att jag har fetaste näsan eller nått skumt är det iallf haha men jag bjuder på den för jag själv tog knappt några bilder tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0