Nu är det sommar

Borde börja uppdatera lite då jue ! JUst nu hinner jag inte så mycket. Dannes bror tog studenten igår så det var fullt ös här hemma. Jag var tyvärr sjuk pga en sak igår så jag låg bara inne i rummet och tyckte synd om mig själv. Det var dö tråkigt ! Men idag mår jag mycket bättre så ska möta upp Linda i Farsta om en halvtimnme och köpa nya träningsskor + träna. Blir mest övningar för mig idag då kondisen kanske inte riktigt kommer hålla!.

Just ja, jag har ju varit ute efter ett par shyssta jeans shorts till sommaren rätt länge nu och idag slog jag till på två från Nelly =) Såg då samtidigt till min förvåning att jag hade fått mina skatte pengar ! Även fast det bara är 954 kr vart jag glad. Hade också en rabatt kod så det blev 524 kr för BÅDA shortsen. Kap =)



Man kan ju dra ner dom och vika upp dom lite som man vill =) Behöver ju inte visa halva arslet lixom.

Fyndade också ett par på Hms rea för 129 kr och dom ska jag leka lite med :) Blir najs det här !

Fattas bara ett par snygga skor nu. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0