Bara för att jag kan..

..Så lägger jag upp en bild på fina syster och mig i Vintras efter att vi varit och hälsat på mormor!



Ojoj trötta ögon där alltså på mig haha



Idag har jag tränat igen, har gjort det varje dag sen i lördags och kommer fortsätta med det. iallafall MINST 5 dagar i veckan fram över. För nu är det verkligen fitt och jävligt tajt som gäller så det så ! Har hittat två Inspo bilder som jag kanske slänger upp här sen och delar med mig av. Det taggar iallafall till mig! Wiii :D Ni får stå ut med att jag skriver om träning och sånt här på MIN blogg för det tycker jag är så sjukt kul. Måste fan bara hitta ett par snygga jympa skor nu bara kom jag på när jag börja skriva om träning. Stadium har 25% rabatt för medlemmar fram till den 9:e April. Jag är inte medlem men kanske ska bli ?


Aja hur som helst så imorgon är jag bjuden hem till Lina fina för en liten inflyttningsfest i hennes lya i Solna! Ska bli kul, tror dock det blir så att jag kör en nykter kväll och inte så sent. För ska upp ganska tidigt på lördag, plus kanske köra också. Så svårt ska det väl inte vara att vara nykter en fredag kväll med kompisarna som dricker ? haha.. *Låter som en alkoholist som inte klarar sig utan spriten* Men det ärjag inte och ni fattar nog hur jag menar :P !


Nä nu ska jag sova Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0