Det här med mitt hår

Alltså det har ju varit fullkomligt kaos med mitt hår. Det började med att jag ville göra en Ombre dåra som ni vet att jag var så sugen på. Gick då till min standard frisör i Dalen men det sluta ju i en riktig "avkapning" alltså att mitt mörka överhår inte alls tonade ut snyggt i resten av håret, vart inte alls nöjd och så så jag bestämde mig för att försöka jämna ut det själv men då blev mellanskillnaden rött !! Haha aa helt kaos. Fick då en tid 2 dagar senare hos samma frisör och ville ha tillbaka min blonda färg jag hade från början. På ett ungefär då. Men det blev missförstånd om hur en avfärgning gick till så hon blekte ju då upp ALLT mitt överhår så det såg ut som en riktig färg hjälm. Haha och det var typ vitt blondt gult och grått. Katastrof. Hade då haft så i två-3 veckor ungefär tills jag igår hade bokat upp en tid hos Denise i Norrtälje. Fan så mycket bättre nu ! Uppfattas som typ mörkblond/ ljusbrun så det känns jätte bra :) innan sommaren precis ska jag lägga i massa fler blonda slingor :) men nu så ser jag ut såhär som den övre bilden. Den undre var när det var som värst plus att den bilden togs när jag hade lite fettigt hår också :p så inte riktigt så illa var det inte. Men tack iallf igen Denise ! Super nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0