New stuff

I'm in love ! again..

Klickade hem en as snygg skinnväst ( nästan identisk med denna under ) från hemsidan Romwe.com som jag fick hem för någon dag sen och jag är så grymt nöjd ! Eftersom jag är medlem på sidan så hade jag då när jag köpte den typ 20 % på valfri vara och valde då att använda det på västen. Pröjsade då bara 280 kr ungefär. Så värt ! Frakten är ju alltid gratis också om man har tålamod att vänta någon vecka längre ( finns typ 3 olika alternativt för det där med leveransen, men kortfattat om man vill ha det fortare kostar det mer ).

Men hur som så gick jag in nu och skulle kopiera bilden men då såg jag att den radan var slutsåld! Denna under kommer ifrån Gina tricot för 499:-



Sen väntar jag på dessa snyggingar också =) Dom lär vara här nästa vecka. Köpte mig ett par fejk i Thailand och jag gillar dom så mycket att jag ville ha ett par äkta. Är rädd för att dom jag har nu kmr gå sönder snart då jag inte tror att det är bästa kvaliten. MEN däremot har dom hållt as bra utan en skråma ända sen början av januari :P


http://www.sunglasses-shop.co.uk är adressen. Ska finnas svensk adress också så ni får testa er fram om ni vil kika ! Dom har då massor av olika märken och modeller=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0