Tandvård och träning

Tjoo !

Idag har jag varit och kört ett medlejympa pass i skanstull. Alltid jobbigt att köra det där första passet efter lång tid. Men fan så bra det alltid känns efteråt ! Sen efter det åkte jag till kungsholmen där Aqua dental care ligger. Hade en tid där 10 över 5 för en undersökning och rengöring utav tänderna. Fan så mycket tandsten jag hade =( Han fick använda en maskin för att ta bort det. Kostade 400 kr extra, där ångra man sig att man inte använt tandtråd tidigare! Och det var inte najs kan jag meddela ! Uuuuusch vad obehagligt det var haha. Men kände mig riktigt ren i munnen efteråt iallf! Anledningen till att jag gjorde undersökningen är att jag ska bleka mina tänder om 2 veckor och då måste man ha gjort det här nån gång under det senaste halvåret/året vilket inte jag hade, så fick göra det hos dom idag. Men längtar verkligen till den 10:e April ! Det som också är bra med dom är att man kan lägga upp en delbetalnings plan från 6 månader till 1-2 år. Jag kommer nog göra en plan på 6 månader tror jag. UTAN ränta, perfa! Det kostar 3500 att bleka tänderna. LÄNGTAR.

Aja nog om det. Träningen iallf. Imorgon kommer Linda köpa friskis all kort :D Som jag längtat efter det. Kommer bli super kul. Och jag satte upp den här bilden i Lindas skåp imorse haha. Det verka ju funka iallf för hon e as taggad och ser bilden som inspiration! Me to. Så imorn efter jobbet ska jag My och Linda träna !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0