Skön lördag

Började dagen med att bli väckt av Danne halv 8 i morse typ. Kunde inte somna om sen men tog det bara lugnt =) Sen vid kvart i 11 åkte jag mot Farsta för att möta My. Vi gymmade och jag köpte ett nytt års kort :D Så nu är det pågång igen ! Så jävla skönt.

 

Sen vid halv 2 åkte jag direkt från gymmet in mot stan och mötte Emeli. Vi strosade runt där ända till klockan 5-halv 6 typ. As mysigt. Fikade och shoppade lite. Mest Lemmen som hitta några fynd. Jag själv hitta väl ett fynd iallf =) Ett par militär gröna jeans på Gina ! Hade inte tänkt köpa något men kunde inte låta bli när jag såg dom och det var dom sista 36:orna. Så så blev det.

 

Tack för en perfekt lördag mysan och Lemmen !=)

Emeli utanför hennes favorit butik Lindex ;P

Kepsen är ny också =)

 

Nu ska jag jag kolla lite BB på tv4play och sen får jag se. Danne är ute och tar några öl, får se när han kommer hem så än så länge är det Me myself and I.

Imorn blir det träning igen med mysan samma tid ! Hoppas på lika härligt väder då.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0