Nya träningskläder !

Haha kunde inte bestämma vilken bild jag skulle välja, får bli båda =)
 
Åkte med Diddi till hammarbysjöstad och Adidas outlet. Tänkte att jag var tvungen att passa på innan alla får lön och köper upp det mesta :D haha. Blev en t-shirt för 99 kr och dessa spring skor 455 kr ! Känns jävligt värt. Skorna är as sköna och tröjan sitter som en smäck. Byxorna vet jag ej vems det är haha och dom är ej nya. Behövde ju ett par skor jag kan ha på löpbandet. Har också fått mitt skobidrag men det blir ett par skor till jobbet för det =)
 
Vad tycks ? 
 
Mys att träffa Diddi också, vi bestämde att vi troligtvis ska ses på lördag igen och ta igen lite förlorad tid över några öl ! Har faktiskt varit nykter 3 helger nu så det är dags haha.
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

var ju skit snygga skor! :D

2012-10-24 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0