Det här med magmuskler.

Jag har sjukt lätt för att bygga upp min mage har jag märkt. Så länge jag inte har massa hull över musklerna kan dom synas rätt tydligt. Det är faktiskt väldigt kul att se resultat ! Jag fotade mig precis efter jag pumpat mina muskler idag och i det här ljuset syns det väldigt tydligt. Jag tycker det känns bra att lägga upp foton på min kropp då jag kämpar mycket med den och är stolt över mig själv att jag puschar mig så här hårt. För tro mig det kämpas. Svett och nästan tårar haha. Idag kollade jag faktiskt runt efter en papperskorg för jag trodde för första gången jag ärligt skulle spy sista minutrarna av Abs appen. Så här såg mitt schema ut idag EFTER ett jympa medel pass.
 
 
 
Är fortfarande helt slut. Jag skulle aldrig träna såhär mycket om det inte var kul. Jag älskar träningen och att se resultat, känna hur kroppen tajtas till. Älskar att kämpa och ha mål. Tittar på inspirations bilder typ dagligen och motiveras. Brinner för det här och att dela med mig av mina kunskaper jag läst på mig. Folk har till och med sagt att jag skulle passa som personlig tränare och fick till och med den frågan på gymmet en gång om jag var det av en random kille haha !
 
 
 
Önskar bara det var lika lätt med resten av kroppen haha. I'm on my way but hey little ass would you please grow faster ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0