I mina paket

Idag hämtade jag ut två paket ! I det ena låg det två sport BH.ar. Behövs ALLTID. Sedan i det andra det jag nämt tidigare. Protein pulver och Omega-3 tabletter.
 
Så här är det, jag har läst runt lite och bestämt mig för att testa äta omega-3 kapslar. Se om det förbränner fettet på oönskade ställen. Också kallad "punkförbränning ". Det jag har läst om det är goda ord. Här är ett exempel från vad jag har läst, kopierat från Beas blogg ( personlig tränare ) svettlukt.myshowroom.se
Sjukt vältränad tjej den dära. Hennes mål med träningen förutom Thaiboxning är att bli fitness bikini modell =) Heja på dig !
 


 
Sen om det hjälper mig eller inte får tiden utvisa =) Annars är det mycket bra för mig i övrigt då jag knappt äter fisk längre och har inte alltid råd att köpa massa advokado !
 
Hoppas Proteinet är bra för mig också. Jag tränar ju för att hålla mig fit och visst få lite muskler men inte gigantiska. Så tror det här kommer fungera bra på mig. Eller hoppas det haha. Ni kan läsa mer om det HÄÄÄR
 
Där har du ditt svar Jocke =)  http://jockesmutscrew.blogg.se/
 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Sedär ja =) Har aldrig hört talas om det men det funkar nog skall du se =)

Svar: Ja det får tiden utvisa =)
Josse

2012-09-19 @ 13:06:09
URL: http://jockesmutscrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0