Lite av min plan i London

När jag åker till London ska jag dra med mig Emeli in på Hollister. Har hört väldigt gott om dom och jeansen är snygga och prisvärda ! Ca 600 svenska kronor. Ett plus i kanten är att dom har två manliga modeller utanför butiken som posar i bar överkropp, ögon godis, se men inte röra haha ;)
 


 
Däremot ett minus är att tydligen så är Bh'arna på Victoria secret dyra. Dom ligger på mellan 400 kr och uppåt. Lite trist. Men lär nog hitta lite annat =) Tex så läste jag att man kan köpa 5 par PINK trosor för 200 svenska kronor och det är ju bra !
 
 
 
Nu längtar jag bara aaaaas mycket på att det ska bli den 26:e september  !!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

snygga jeans!

2012-09-07 @ 17:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0