Den 25:e smäller det !

Oooh yes. Nu har jag fått in lite stålar på kontot och typ 85 % går direkt till mitt spar konto ( om man redan räknat bort hyra och räkningar ), resterande har jag bla betalat frissan för och nu lagt en beställning hos fitnessguru.se. Känns väldigt bra ! Det jag beställde blev detta :
 
Mitt protein är inte slut än men det är väl kanske 8 skopor kvar, så lika bra att köpa nytt nu. Ska testa en ny smak , Jordgubb-vitchoklad =) Det låter gott ! Beställade ett likadant till Linda som hon har gett mig pengar för. Kände att det är fan på tiden nu att hon skaffar sig ett eget och får lite tränings motivation :D Hon valde också en likadan rosa Smartshake som jag har !
 
Sedan kände jag att jag måste testa detta jordnötssmör man hör så mycket om =) Kopierade texten om det på hemsidan om ni vill läsa ! Tror det är riktigt gott ;P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Längtar tills jag får smaka det! :)

2013-02-25 @ 17:23:19
Postat av: My

Det är ju det proteinet jag dricker! Godaste :)

2013-02-26 @ 14:13:48
Postat av: Josse

Jaha :D härligt My !

2013-02-26 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0