Inte bästa känslan

Just nu känns dagarna ganska meningslösa. Fan för dessa down perioder. Tur det så brukar jag inte ha det ofta men när det väl kommer är det så trist. Tror det beror mycket på träningen. Faktiskt. Nu för att jag inte har tränat regelbundet sen innan jul. Det tycker jag känns jätte surt. För många helger jag hellre valt att dricka alkohol och dansa än att vakna upp pigg och träna. Men det har varit speciella gånger det har det men vissa av dom hade jag faktiskt kunnat välja att inte dricka. Men nu får jag stå mitt kast och må piss istället. Känner mig sjukt seg och lite febrig. Har inte ork för någonting. Tänker att jag ska åka till gymmet efter jobbet men sedan lyckas jag övertala mig själv att jag är för trött. Vill heller inte börja träna när jag är för seg eller sovit dåligt för då kan jag bli sjuk utav det, men just nu kan jag bli sjuk endå just för att jag behöver få in träningen i mina rutiner igen. Det är det som gör en stor del utav att jag är lycklig. Och jag vet ju att om jag bara går dit den där första gången nu och så vet jag att jag inte ska dricka alkohol på några helger innan kryssen så kommer jag få motivation till att hålla detta uppe. Tyvärr har två andra saker också satt upp hinder för träningen. Jag fick världens muskel värk i framsida lår som gjorde att jag inte kunde träna bena på hela förra veckan och sedan inte nog med det då tränade jag armarna istället och det i och med att jag kör en skruttig bil gjorde att jag fick världens axel och rygg ont. Orkar inte utvecka varför jag fått ont utav bilen men hatar fan låne bilen nu !! Min andra körare på jobbet fick också as ont i axlarna och ryggen. Fan så jag har haft lite hinder men nu efter denna lilla svacka ska det fan bara gå rakt uppåt igen !!!!!


Kommentarer
Postat av: linda

<3

2013-02-18 @ 20:20:00
Postat av: Emeli

Stressa inte upp dig över att du måste träna, vila upp
Dig i några dagar träna condition och stretcha bra eller
Lägg in ett yoga pass som omväxling :) <3

2013-02-20 @ 23:44:10
URL: http://inhaati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0