Mums !

Har haft så tråkigt ikväll ! Dagen började bra och har väl egentligen varit bra ( gick på en långis i skogen vid 2 tiden ) men det är nu efter middagen som jag har så jäääävla trist. Det går ingenting på tv, finns inga bra filmer att se, Danne spelar så vi kan inte kolla vampire diaries. Så jag satte in hörlurarna och gick upp till centrum för att köpa glass. Det fanns redan bär här hemma så tänkte att det skulle va gott om dom var lite varma på glassen :D Jag glömde bort att jag hade tråkigt för en stund tills jag ätit upp och bläddrat igenom alla tv kanaler ! Fan ska jag tvinga mig att sova eller vad ska jag göra haha. Var jätte gott iallf :)!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0