Ännu en present

Blev så glad över mina presenter i lördags :) Utav Linda och Robin fick jag min första plattång från Obh Nordica vid namn Artist. I går var första gången jag provade den. Passade på då jag endå bara var hemma sjuk och jag var väldigt ivrig på att testa den ! Såg kanske lite roligt ut när jag sen skulle gå ut med Neo och ha värsta Glam lockarna men med värsta slitna ansiktet och mjukisar haha. Men men jag bryr mig som sagt inte om hur folk uppfattar mig så. Iallafall den är rundad så det lättare ska bli jämna runda lockar / vågor / svall. Jag är också ganska nybörjare med detta med att locka håret med plattång men måste säga att dom senaste gångerna har det blivit riktigt snyggt så det går framåt :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du blev så glad! :)

2013-01-31 @ 14:37:07
Postat av: emeli

dina lockar va jättefina i helgen :) och bilden på mig var mer okej utan filtret som för att jag ser råblek ut. :P

2013-01-31 @ 15:21:03
Postat av: Anonym

Ja jag blev jätte glad Linda :D nu fattas bara hårspray så det håller sig på plats sen :)

Tack Lemm !! Ja men man fattar ju att du inte riktigt är så blek ;p / Josse

2013-01-31 @ 18:22:53
Postat av: Anonym

Varför skriver du inte bara ditt namn högst upp ? :p /Emeli :p

2013-01-31 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0