Fredag imorn och jag är frisk

Snart är det helg och det innebär massa träning !! Som jag längtat. Ska bli så skönt och kul att få röra på sig igen :) Kommer börja med morgon promenader innan frukost hade jag tänkt. Visste ni att om man tar en promenad ( på ca 20-30 min ) innan frukost så bränner kroppen direkt fett eftersom man ännu inte hunnit få i sig några kolhydrater eller något annat som annars måste brytas ned först. Dock kan man inte tro att man inte behöver äta något innan ett mer ansträngande tränings pass. För då behöver kroppen massa energi för att orka och då är det ett måste att ha fått i sig något. Men just en promenad innan frukost är jätte bra :) Plus att det är en super bra start på dagen och sedan kommer frukosten smaka extra gott ! Nu förklarade jag ganska lätt men tror ni förstod endå. Kramis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0