Sjuklingen

Nu vill jag bara komma igång och jobba igen och med det komma igång med träningen ordentligt !! Har varit sjuk hela helgen men har inte velat ställa in något då jag vet att det aldrig skulle blivit av annars. Och det har jag fått sota för dessa dagar fram till idag. Var typ flera månader om inte något år sedan jag var sjuk 2 ggr på en och samma månad. Helvete vad trist det är :(( Antar att det beror på att det varit en väldigt stressig period på jobbet i december månad och sedan var det lång ledigt med massa fest och onyttigheter så man tappade tränings rutinerna m.m. Sedan har väldigt många varit sjuka på jobbet och träningen har inte kommit igång som jag velat då jag vissa dagar haft det för stressigt och för lite sömn då har helt enkelt mitt immunförsvar sänkts avsevärt och jag är lättare mottaglig för andras sjukdomar ! Snälla kom inte till jobbet sjuka var hemma då dådet inte blir nån Epidemi. När jag är frisk igen så ska jag verkligen göra allt för att må så bra som möjligt och hålla mig frisk <3 Denna text snodde jag från en bloggare som jag tyckte var bra :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Bra skrivet lue!

2013-01-30 @ 12:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0