Ett steg närmare

Yeeey!
 
Idag städade vi golvet på balkongen med Dannes avfettning och det blev väldigt stor skillnad. Ser riktigt vårdat ut nu haha. Jag improviserade med det vi redan har hemma i möbel väg och ställde dit den nya hyllan ( som förövrigt var den värsta i historien att sätta ihop :O ) och vips ser det faktiskt redan nu ganska mysigt ut. Alla krukor är ju tomma och jag måste köpa nya blommor! Filten på stolen i hörnet ska jag byta ut samt lägga sittdynor på dom andra stolarna. Längtar till mattan kommer och på fredag är det lön = att köpa det sista som behövs =D
 
När jag var på Ikea köpte jag denna lampa och ljusslinga med. Dom är soldrivna så behöver inga sladdar in i lägenheten =D Lär säkert köpa flera för jag har testat dom nu och det blir en riktigt mysfaktor ! Måste bara komma på hur dom ska sitta och var jag ska hänga dom sen =)
 
 Godnatt, slut för idag <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken skillnad det blev :D

Svar: Ja visst 😄
Josse

2015-04-20 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0