Lite nytt på balkongen

Fick tyvärr inte hem mattan jag beställde från Ellos innan helgen som jag hoppats på men så som jag har fixat det nu är det ändå en bra bit på vägen ! Började med att köpa blommor. Dom har inte riktigt blommat ut helt och jag kanske byter ut någon till sommaren för just nu hade dom mycket vårblommor och lite sommar blommor. Så får se hur länge dom håller =) Sedan vände jag ut och inn på min röda vinterfilt och vips så fick jag en mysig vit "fåtölj" i hörnet. Klättrade upp på den med lilla rosa pallen och trodde jag skulle ramla ner och slå mig när jag hade samlat mod för att hamra upp en spik i bjälken så min andra mysiga lampa kunde hänga där.
Blåa glasflaskan, rosa ljuslyktan köpte jag på rusta samt gråa träkorgen. Däri har jag nu också lite inredningstidningar och ljuständare/ släckare =)
 
Bästa köpet idag är helt klart ljuslyktan på marken. SÅ mysigt sken och den är riktigt vacker. La i vita glittrande stenar i den också som jag ställde ett doft ljus på =)
 

Här har vi ena sidan av balkongen i eftermiddagsljus :
 
Lyktan ser inte jätte stor ut men både gula blomman och lyktan är rätt stora =)
 
På kvällen:
 

 
 
Fortsättning följer ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud vad mysigt!! Du har verkligen lyckats få mysigt ljus :)

Svar: Ja det börjar bli riktigt bra !😊
Josse

2015-04-27 @ 19:04:15
Postat av: Anonym

Jättefint korr, ska du inte ha trall sen också?

Svar: haha det är gjort nu fast det blev laminat golv, eftersom vi har inglasning så kan vi ha det :)
Josse

2015-05-13 @ 01:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0