Lördag

Jag bara älskar helgmornar. Speciellt när solen lyser in genom fönstrena och man ska göra iordning sig en riktigt god frukost =D Man blir på så bra humör. Jag brukar alltid kolla på nyhetsmorgon också som för mig blivit en helgtradition haha. Mysmornar i min smak!
 
 
Idag vaknade jag väldigt tidigt, redan klockan 7. Låg och drog mig till halv 8 men sen gav jag upp. Jag har verkligen så svårt för att somna om när jag väl vaknat till. Är en riktigt morgon människa och på kvällarna har jag inget problem med att somna tidigt =P
 
Passar mig perfekt för jag älskar sen att träna under förmiddagen. Brukar njuta av frukosten länge och kolla ett tag på tven innan jag taggar till inför gymmet ! Är väldigt glad idag att jag bara drack 2 öl och en cider igår mellan klockan halv 5 och halv 8 så jag inte alls känner av det idag. Det gäller att planera haha. Kände verkligen inte för att vakna upp seg idag och hade lika kul igår för det på fredags hänget med jobbet ( som också var en babyshower ). Vi skulle ha hejdå häng för Emma som går på mammaledighet med sitt andra barn och då överraska vi med lite lekar mm =) Riktigt kul och mitt lag vann !
 
Hoppas ni får en super dag och både idag och imorgon lovas det stor sol =D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0