Mycket har hänt på 2 år!

Hej igen!
 
Sista gången jag skrev här var 10 april 2013, alltså igår för 2 år sen!
Helt sjukt vad tiden ( livet ) går fort när man har roligt =)
 
Har hänt väldigt mycket sen sist och en sak är att jag blev med lägenhet förra året den 1 juni. Var garanterat ett av det största jag varit med om ( hittils). Väldigt, väldigt häftigt att få flytta hemifrån och till sin helt egna lägenhet. Trivs så sjukt bra här i haninge och det har varit ett super år sen vi flytta =) Det är också en anledning till att jag börjat blogga igen. Jag har sånt stort intresse för inredning nu! Eller det har jag väl alltid haft men det har verkligen kunnat utnyttjats ordentligt nu haha. Så min syster sa till mig att : Josse ska du inte börja blogga igen nu då? Du som har så mycket tankar, ideer och gillar att inspirera =)
 
Jomen visst ! Det kändes ju helt plötsligt som en rolig grej igen. Mest kommer det nog nu handla om inredning men också om min träning som fortfarande är en stor del av mitt liv =) Samtidigt som jag då och då säkerligen kommer skriva om mitt vardagliga liv och mina heliga helger.
 
Även fast det snart är 1 år sen vi flytta så är vi långt ifrån klara med lägenheten. Så allt eftersom kommer jag updatera bloggen utefter vad som tillkommer i vårt hem =) Jag har turen som har en pojkvän som inte alls bryr sig så mycket om vad som finns i hemmet ( förutom vardagsrummet typ, elektronik och möbler där osv är viktigt haha). Men så jag har väl väldigt fria händer och det är hur kul som helst !
 
Det som är mest färdigt är väl sovrummet. I det rummet fick jag välja tapet och jag är så nöjd! En fondvägg som går i mjukt silver med romatiska mönster. Det som inte är riktigt klart än är en foto/ inspirationsvägg som jag ska ha mitt emot sängen. Där får man ändå inte plats för någon byrå/hylla så tror det kommer bli super snyggt !
 
             
 
 
Hörs snart igen, har så många inlägg på G i mitt huvud =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Så jäkla mysigt! :D

Svar: Ja 😄
Josse

2015-04-12 @ 17:36:32
Postat av: Linda

Så jäkla mysigt! :D

Svar:
Josse

2015-04-12 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0