Sister time

Klockan är redan 21 och först nu sätter jag mig ner i soffan hemma. Har varit en riktigt lång men rolig dag. Tur att vi kunde sluta i tid på jobbet för vi hade en del att göra när vi kom hem till mig, jag och Linda. Vi började med att handla till middagen och det blev kyckling tacos! Riktigt smarrigt. Dushade och gjorde oss i ordning. Innan vi skulle iväg sen (inför vårt stora mission) inhandlade vi lite alcohol tills imorgon också så det är gjort! Vi ska ha lite fredagshäng på jobbet nämligen =)
 
 
 
Rullade sen iväg mot Botkyrka där vi skulle hämta hem Linda och Robins nya fågelunge =D Jag ställde upp och körde som den snälla systern jag är och Linda tyckte det kändes jätte bra när hon träffa fågeln så hon köpte den. Så nu har dom två små ungar! Den nya är jätte söt och jag tror den ska heta Trixie, så Tintin och Trixie!
 
Bild kommer nångång när jag hälsar på dom, annars kommer nog Linda lägga upp någon bild på hennes blogg snart =) Bummies.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0