Sushi och soffhäng

 
Så jäkla skönt med fredag !
 
Har haft fullt upp denna vecka på jobbet samt kännt av Pollen en del så har varit väldigt trött och tömd på energi. Men det blev lugnare både på jobbet och med pollen från mitten av veckan så det har varit skönt =) Idag började jag morgonen med en PW i uppförsbacke på löpbandet. Alltid lika skönt att starta dagen så och speciellt idag att kicka igång fredags feelingen ! Tar alltid en take away caffe när jag drar därifrån sen ( deras caffe är såååå gott ) och jag tycker det är så mysigt, så idag köpte jag egna take away muggar hem när jag såg ett gäng på Inn och finn haha.
 
  Efter jobbet shoppade jag lite till balkongen och har pysslat med den. Tänkte visa det i ett inlägg senare ikväll. Men det vart lite blommor, prydnader och en jättefin lykta =) Blev sen sushi till middag då jag skulle käka ensam. Väldigt efterlängtat och gott var det!
 
Lägg märke till min nya flaska jag köpte häromdagen ( köpte 2 på rusta, 10 kr styck ) som jag dricker cola zero i. Lite sådär annorlunda och typ mysig haha.
 
Här ligger jag nu och kollar på Lets dance. Final idag ju =P
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Gott det ser ut!

Svar: var riktigt gott 😁
Josse

2015-04-24 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0